Somliga går med trasiga skor...




Igår när jag körde sista powerwalken för dagen sa det bara POFF och så sprack ena fästet till skosnöret. Sakta men säkert lossnade mer och mer och tillslut var hela skon "öppen". Den satt som en toffel på foten bara. Men envis som jag är hoppade jag inte av för det, utan genomförde hela passet med en sko som hängde med tackvare att jag spände foten hela tiden.

Jaha, så nu måste jag investera i nya joggingskor. Jag kan ju inte powerwalka i ballerinaskor, liksom...


Någon som kan tipsa om bra och någorlunda billiga träningspjucks?
1 Lina:

skriven

Det brukar oftast finnas några bra skor på rea på antingen Intersport eller Stadium. Adidas och Asics gillar jag! Nike har en del till bra priser men de passar inte riktigt mina breda ankfötter, men du har ju ganska smala fötter så de kanske är något för dig :) Annars finns ju diverse webshopar, men efter att själv ha köpt ett par skor för 700 kr som jag inte kan ha (och inte kan skicka tillbaka eftersom det var rea) kan jag inte direkt rekommendera det... ;)

2 Amanda:

skriven

Tack syster! Då ska jag kika runt där!

3 mulen:

skriven

Haha..ja, de har ju jobbat hårt de sista månaderna, de där skorna! Kanske kan din far bidra lite till nya?

4 Amanda:

skriven

Mul: Ja det kan man verkligen säga att dom har, haha! Far har redan lovat att sponsra till nya! Jag har tur som har så snälla och omtänksamma föräldrar. Puss o kram

Kommentera här: